Mohlo by se zdát, že v dnešním digitálním věku by bohatě stačilo spolehnout se v reklamě jen na internet a sociální sítě. Opak je ale pravdou. Podle Asociace komunikačních agentur nehrozí, že by i přes vzrůstající investice do on-line reklamy, dokázal internet překonat tradiční kanály, do kterých patří i venkovní reklama. Podle tvrzení renomovaného týdeníku The Economist se bez billboardů neobejde žádná reklamní, mediální nebo volební kampaň.
Na venkovní reklamu vsadila televize Prima také při lákání diváků na své seriály. Modrý kód, seriál z lékařského prostředí, si jako zkušený seriálový matador udržuje slušnou diváckou základu i díky billboardům, nováčka na obrazovkách – seriál Slunečná – bylo také potřeba podpořit účinnou reklamou. Prima vsadila na velký počet billboradů a také na líbivé tváře hlavních hrdinů seriálu.
Billboardů se nebojí ani velké firmy. Plzeňský Prazdroj uvedl na jaře svoji novinku – Colu od Birellu. Určitě jste zaznamenali reklamu s kohoutem, který je zvědavý na nový nápoj s příchutí kolového oříšku. Uvedení novinky na trh Prazdroj podpořil komunikační kampaní, kde kromě televize, printu a rádia využil také billboardy.
Venkovní reklama má oproti ostatním druhům reklam jednu zásadní výhodu. Vidí ji totiž každý. I ten, kdo nemá sociální sítě nebo televizi. A takových lidí je čím dál víc. Venkovní reklama ale musí jít ruku v ruce se zajímavou zprávou a originálním zpracováním. Musí zaujmout na první pohled. Jedině tak si ji lidé zapamatují.
Například na regionalitu vsadil ve své billboardové kampani obchodní řetězec Penny. Kampaň nazvaná Žít si tady hezky česky měla za cíl podpořit české dodavatele v nelehké době a namotivovat veřejnost kupovat jejich výrobky. Pro každý kraj společnost připravila speciální billboard. Zkrátka nepřišel ani Plzeňský kraj.