Patrně nikoho by nenapadlo postavit si billboard na místě, kde se lidé vyskytují jen zřídka, naopak, zcela pochopitelné je, že svůj produkt chce firma propagovat tam, kde je hustota lidí co možná nejvyšší a taková místa jsou celkem jasná: jsou to centra měst, dopravní uzly nebo frekventované silnice. A zde se dostáváme do kontroverze mezi pravověrnými estéty, kteří by reklamu ve městech nejlépe zakázali, a na opačném straně stojící reklamní šílenci schopní vyvěsit reklamu i na katedrálu sv. Bartoloměje, dá-li k tomu biskup svolení. Pravda je jako obvykle někde uprostřed.
Je jasné, že v každém městě jsou místa, která jsou pro reklamu méně vhodná. V Plzni je to například centrální náměstí, či sadový okruh, kde chybí reklama v podobě CLV panelů, tak jak je tomu v evropských metropolích Řím, Paříž, Lisabon, Amsterodam. Do takové části patří menší a esteticky vhodně řešené reklamní plochy. Na druhou stranu Velkoplošné obrazovky v oknech historických domů nemají co dělat vůbec.
Ale příslovečné tepny jako jsou Americká, křižovatka u Práce, Palackého náměstí by si kvalitní velkoplošnou reklamu mohly dovolit, protože se tam nejen hodí, ale reklama může tyto oblasti i estetizovat a dávat punc živého města. Každé město takové lokality má a je-li to třeba v Praze Václavské náměstí, pak je to v Plzni jednoznačně Americká třída, která by měla být velkoplošnou reklamou přímo obsypána.