Mezi hlasité kritiky tohoto modelu, který vystřídal dosavadní linky MHD 53 a 54, patří od začátku starosta městského obvodu Plzeň 4 Tomáš Soukup. Podle něj si lidé stěžovali třeba na zpoždění vzniklá pomalým nástupem předními dveřmi. „Vítáme, že vedení Plzeňského kraje reagovalo na naše podněty a připravilo změny, které povedou ke zlepšení komfortu cestujících,“ těší starostu. Lidem prý také vadí typ autobusů, kdy jsou na příměstské linky nasazována jen částečně nízkopodlažní vozidla. To vyřeší posílení spojů na lince 38, tam totiž jezdí autobusy městské. „Červený Hrádek je součástí Plzně, proto jsem ráda, že se podařilo navýšení spojů PMDP. O dalších úpravách jsme připravení jednat,“ uvedla místostarostka obvodu Lenka Kočová.
Společnost Arriva, která spadá pod německé státní dráhy Deutsche Bahn, trápily opakovaně od začátku provozu problémy s výpadky některých spojů. Kraj si od společnosti objednává dopravu na všech meziměstských linkách, někteří zástupci obcí jsou i přes počáteční nedorazy s novým dopravcem spokojení. „Přeci jen jsou to nové stroje, myslím si, že je to ve výsledku lepší než staré karosy, se kterými jezdila ČSAD,“ myslí si starostka Hrádku u Rokycan Marcela Sobotková.