V kategorii novostavby to je Terminál Bory, který nominaci získal za architektonicky zajímavou úpravu prostoru tramvajové smyčky a autobusového terminálu. Místu dominuje objekt zázemí vyznačující se jednoduchými kubickými hmotami. Celý terminál působí vkusně a účelně, nepřehlédnutelný charakteristický vzhled mu dodává výrazná barevnost a skladba betonové dlažby oživená štěrkovými záhony. Koncept cíleně doplňují minimalisticky vyznívající přístřešky pro cestující a samozřejmě vhodně zvolený mobiliář.
V kategorii Dopravní a inženýrské stavby je nominován Uzel Plzeň, 5. stavba – Lobzy – Koterov za náročné celkové provedení stavby dopravní infrastruktury zahrnující modernizaci uzlu ve směru na České Budějovice. Dosaženou prioritou bylo zlepšení technických parametrů železniční tratě, zvýšení komfortu pro cestující a bezpečnosti železničního provozu. Za úspěšnou záležitost lze považovat technologicky obtížnou výstavbu zastávky Plzeň – Slovany včetně realizace nové lávky pro pěší a napojení na veřejnou dopravu.
Dvě nominace jsou také v kategorii Veřejná prostranství. Jedna patří Vnitrobloku Manětínská, za kvalitní architektonické a urbanistické řešení i za myšlenku revitalizovat a modernizovat tolik potřebnou vybavenost sídliště. Představované řešení považuje porota za ideální, nabízí vše potřebné pro obyvatele okolních bytových domů – kavárnu, dětské hřiště, sportoviště. Návrh vhodně využívá terénního rozdílu, veškeré materiály i formy působí jednoduše a přesto účelně. Architektonický výraz nové kavárny představuje soudobé kvalitní řešení. Druhá nominace pak je pro Bránu do Borského parku. Stavba má zpevněný předprostor, kavárnu se zázemím i navazující parkovou úpravu. Podélná jednopodlažní hmota, vyznačující se horizontálními liniemi a prosklenými plochami, příhodně odděluje uliční část od klidové parkové. Zadní fasáda s dřevěnou konstrukcí pergoly se vyznačuje intimnějším zahradním charakterem, což správně uvozuje jiné využití navazujících prostor. Nápaditým prvkem je ponechání reliktu tramvajových kolejí.