Návrháři mohou tak návštěvníkům prezentovat kolekci FW20 formou see-now-buy-now, nebo si zvolit tradiční model a uvést kolekci SS21. „Rozhodnutí, s jakou kolekcí se chtějí na zářijové edici návrháři prezentovat, necháváme tentokrát zcela na jejich uvážení. Chceme lokální návrháře, jejich tvorbu a módní průmysl maximálně podpořit. Naším cílem je zachovat původní skladbu programu, a tu doplnit i o další nové prezentace. Zachován zůstane také koncept dvou přehlídkových stagí: Mercedes-Benz stage a Zalando stage a rovněž soutěž pro začínající módní návrháře VAN GRAAF Junior Talent,“ říká Lukáš Loskot, CEO Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. Projekt se uskuteční v unikátních prostorách kláštera sv. Gabriela na adrese Holečkova 10, Praha 5.
Kompletní program bude zveřejněn na webových stránkách akce nejpozději do konce června 2020. Prodej vstupenek na zářijovou edici bude spuštěn v červnu 2020. Peníze za vstupenky zakoupené v předprodeji v rámci březnové edice budou prostřednictvím portálu www.goout.net vráceny. Aktualizována bude také distribuce pozvánek.