Úterní oznámení, že Bohemia Energy končí, udělalo vrásky na čele mnoha lidem. Někteří z nich nečekají, až je osloví dodavatelé poslední instance a vyrazili do zákaznických center sami s cílem, zajistit si přijatelné ceny energií, které v tomto období raketově rostou. Chování Bohemia Energy považují za neférové. "Oznámili to na poslední chvíli, den předtím nám ještě poslali dopis, který se tvářil, jakoby nic. Druhý den se z televize dozvíte, že končí," uvedla naštvaně jedna z bývalých klientek Bohemia Energy. Další z klientů přiznává, že ho zlákala lepší cena. "Ale překvapilo mě, jak rychle to skončilo. To není hezké," prohlásil.
Podle mluvčí skupiny ČEZ Jihozápad Soni Holingerové evidují zákaznická centra asi trojnásobně vyšší návštěvnost, než za normální situace. "Stejný nárůst je pak i v případě volání na naši zákaznickou linku," podotkla. Také proto se v zákaznickém centru tvořily už od rána velké fronty. "Řekli mi, abych se šla někam najíst, že budu čekat tak tři hodiny," uvedla před zákaznickým centrem jedna z žen. Holingerová pak nabádá ke klidu. "Se všemi se spojíme. Rozumíme, že to není jednoduché, ale nemusí se bát, že by byli od dodávek elektřiny odstřiženi," dodala Holingerová.