„Od nové sezony nás bude oblékat italská značka Macron, jejíž hlavním segmentem je právě fotbalová výbava a jde o nový brand na našem trhu. Zaujala nás jak naprosto špičková kvalita vybavení, tak i dynamika, s jakou Macron v poslední době vstupuje na fotbalovou mapu a jaký servis nám je připravený nabídnout. Macron nabízí opravdu kvalitní vybavení pro trénink, zápas i volný čas a na naši spolupráci se velmi těšíme,“ uvedl generální manažer klubu Adolf Šádek.
Právě dynamika, vášeň a touha po vítězství jsou klíčové myšlenky, které Macron a Viktorii spojují. Work hard, play harder. Tak zní motto, které má vést k týmovému úspěchu a odráží jej i symbol – Macron Hero, jenž bude na veškerém týmovém vybavení. „Přesně takoví chceme být. Tvrdě makat, mít touhu se každý den posouvat a společně vyhrávat,“ potvrdil trenér Adrian Guľa.
Viktoria Plzeň bude pro italskou značku stěžejním partnerem ve střední Evropě. K dispozici bude mít špičkový servis řízený přímo z centrály v italské Boloni, navíc se otevírají možnosti další spolupráce na řadě projektů. „Chceme být zajímaví a atraktivní nejen na hřišti, ale i v oblasti vybavení nebo dresů. V tom jsme našli ideálního spojence,“ dodal Adolf Šádek, jenž zároveň touto cestou děkuje společnosti Puma, která Viktorii oblékala od roku 2007 a byla tak u všech velkých klubových úspěchů v poslední dekádě.
Nyní je však čas na změnu, revoluci v oblasti týmové výbavy.
„Těší nás, že spojujeme síly s tradičním a úspěšným českým klubem, jakým je právě Viktoria Plzeň. Tímto spojením se chceme uvést a prosadit na velmi důležitém a zajímavém trhu střední Evropy,“ řekl CEO Macronu Gianluca Pavanello. „Pro Viktorii máme nachystáno špičkové vybavení, které využívá nejmodernější technologie, trendy a zároveň reflektuje tradice klubu,“ dodal.
Samozřejmostí budou i zbrusu nové dresy pro sezonu 2020/2021. Jejich představení proběhne těsně před zahájením nového ligového ročníku, tedy ve druhé polovině srpna. „Poprvé v historii bude mít náš klub k dispozici dvě unikátní sady dresů, které jsou vyrobeny speciálně jen pro nás,“ poodhalil marketingový ředitel klubu Jaromír Hamouz jednu z novinek. „Dresy budou velmi zajímavé, na jejich vývoji a podobě jsme s Macronem úzce spolupracovali a věřím, že se budou našim fanouškům líbit,“ dodal.
Proměnou projde i klubový obchod Viktoria shop, v němž budou k zakoupení právě produkty od Macronu. Fanoušci se tak mohou těšit na zcela novou kolekci.