Akce se zúčastnilo více než 120 aut a motorek vyrobených mezi roky 1921-1968. Podle roku výroby se soutěžilo celkem ve dvou kategoriích: I. do roku 1948 a II. po roce 1948. Automobily a motocykly ovšem soutěžily zvlášť každý ve své vlastní kategorii. Vítězem v kategorii předválečných vozů se stal Pavel Křovák s vozem DKW, v kategorii poválečných automobilů Jiří Huml s fordem Mustang. Jako nejlepší řidička byla vyhlášena Ladislava Křováková na Renaultu r8.
Přestávka mezi etapami byla na zámku v Nečtinech, kde se závodníkům nabízela po obědě možnost prohlídky kaple a věže. Na trase účastníci plnili úkoly, které prověřily jak zručnost řidičů, tak jejich vědomosti z historie motorismu. Závodníci museli absolvovat také dva měřené úseky, kde museli jet určenou rychlostí, a zjišťovala se odchylka. Další zastávka během závodu byla určena na prohlídku muzea elektrotechniky v Tatiné. Celou přibližně 85 kilometrů dlouhou trasu lemovaly desítky fotografujících diváků a několik stovek nejen Plzeňanů se přišlo podívat na start a dojezd do cíle v kempu Ostende.
Na obrázky z vydařené akce se můžete podívat v naší fotogalerii.