W&P EURONOVA rozšířila své portfolio o billboardovou síť RM Media

Zveřejněno v Z regionu
Od - středa, 23. listopad 2022 19:23
W&P EURONOVA rozšířila své portfolio o billboardovou síť RM Media jednatel skupiny Euronova Group Radek Novák, Foto: Josef Adlt

Společnost W&P EURONOVA, která patří do mediální skupiny EURONOVA GROUP, dokončila plánovanou akvizici reklamní sítě RM MEDIA, a rozšířila tak své portfolio v západních Čechách. 

"S radostí Vám mohu oznámit, že jsme dnes společně s Martinou Křivancovou, která má na této akvizici velký podíl, podepsali přístupové smlouvy na nákup části závodu a získali jsme tak reklamní síť billboardů RM Media do vlastnictví W&P EURONOVA," říká jednatel skupiny Euronova Group Radek Novák.

"Mám radost, že nám akvizice přinese další možnost růstu a navýšení podílu na trhu v OOH sektoru," uvedla account manager skupiny W&P Martina Křivancová. 

Reklamní síť RM MEDIA se věnuje především billboardům a jejich pronájmu. Dále se zaměřuje na vytváření webů nebo grafickým pracem spojeným s designem bannerů, plakátů či poutačů. "Jedná se o menší síť, nicméně všechny její nosiče jsou velice kvalitní. Zároveň se řadí mezi takzvané euroformáty," doplnil Radek Novák.

Společnost Euronova Group nabízí široké portfolio v oblasti mediálních služeb. Díky síti billboardů, tiskařských závodů, reklamních agentur a mediálních serverů a televizí dokáže zájemcům ušít mediální kampaň přímo na míru. Pod křídly má například také firmy NAVA tisk, Matrix Media nebo Prime Time Media.

PR