„Nejzásadnější opatření se dotknou tranzitní dopravy nad 7,5 tuny. Její řidiči staveništěm neprojedou a je pro ně stanovena objízdná trasa Sukovou, Folmavskou a Borskou ulicí. Osobní doprava směrem z centra města ven bude v místě stavby svedena na tramvajový pás, protože silniční pás zablokuje montážní jáma. Osobní doprava směrem do centra bude montážní jámu objíždět na druhé straně kolejí a bude odkloněna do ulice Dobrovského, Edvarda Beneše a zpět na Klatovskou třídu,“ popsala mluvčí vodárny Dana Veselá s tím, že křižovatku Dobrovského – Klatovská – V Bezovce nebude možné projet z důvodu výkopů zmíněných montážních jam.
Podle Veselé je podobná situace, kdy využívá Vodárna rekonstrukce tramvajové trati pro práci na vodárenské infrastruktuře, aktuálně také v ulici Terezie Brzkové ve Skvrňanech, kde se mění potrubí ve dvou místech. "Stejně tomu bylo vloni v Koterovské ulici, kdy jsme vyměnili potrubí na pěti místech,“ podotkla.
Pokud vše půjde dobře a vyjde úspěšně tlaková zkouška a rozbor odebraného vzorku vody, ukončí vodárna práce do 25. srpna.