Karlovy Vary Doubí, silnice I/20, která navazuje na průtah městem a odbočku do centra města. Tady pracují silničáři a tvoří se tady dlouhé kolony. Především v dopravní špičce ráno a odpoledne. „Na průtahu Doubím jsme se rozhodli, že budeme vyměňovat kompletně celý povrch, to znamená konstrukční vrstvy a celá akce se dělá po etapách. Máme tam to rozdělený do několika etap, vždy když se jedna etapa dokončí, tak se přehazuje dopravní značení na další etapu, protože se pohybujeme v průtahu městem, tak je to trochu komplikovanější a ty etapy musí být kratší,“ vysvětlil Jiří Baloun z ŘSD Karlovarského kraje.
Hustá doprava a prakticky nemožnost toto místo objet, si na křižovatce vyžádala regulaci. Ručně i semafory. „Během pracovní doby je řízená doprava pracovníky, byla to podmínka Policie ČR, protože pak jste schopný rychleji řešit různé přehození těch čekacích dob a po pracovní době to tam a večer v nočních hodinách řídí semafor,“ popsal Jiří Baloun systém, jak to funguje.
Komplikace s dopravou tady potrvají ještě zhruba měsíc. Cena stavby vyšplhala na více, než deset milionů korun bez DPH. „Samozřejmě, omlouváme se místním obyvatelům za komplikace s dopravou, které tam jsou, o kterých víme a řešíme je prakticky denně. Bohužel, když se ty akce řeší na průtahu městem, tak samozřejmě těch komplikací je tam mnohem více. Apelujeme na řidiče, aby dodržovali pokyny těch pracovníků, co tam řídí dopravu,“ nabádá Jiří Baloun řidiče.