"Hlavním důvodem pro úpravu obou křižovatek bylo zvýšení bezpečnosti na zmíněných kříženích komunikací, kde opakovaně docházelo ke kolizním situacím," potvrdil Adam Koloušek z Ředitelství silnic a dálnic.
U křižovatky silnic I/20, II/183 a III/18026 byly největší komplikace špatný rozhled, překážky v rozhledu nebo například kombinace maximální povolené rychlosti na hlavní komunikaci a polohy křižovatky.
Příčinou dopravních komplikací u druhé křižovatky (I/20 a I/19) pak byla hlavně absence odbočovacího pruhu vlevo ze silnice I/20 na silnici I/19 ve směru na Nezvěstice.
V uplynulých měsících tak byly na dotčených křižovatkách prováděny stavební úpravy, které zjištěné dopravní závady odstranily. U křížení silnic I. třídy došlo k vybudování odbočovacího pruhu. U křížení silnice I/20 se silnicemi nižších tříd pak proběhly úpravy komunikací (např. rozšíření prostoru křižovatky) vedoucí k lepšímu usměrnění vozidel v řešeném úseku.