„V Solní ulici jsme zrekonstruovali tramvajovou trať a zároveň byly vyměněny také inženýrské sítě, tedy vodovod, kanalizace a plynovod. V polovině září jsme pustili do Solní tramvaje. Poté do konce října zhotovitel předláždil vozovku i chodníky. Celkové náklady na opravu Solní činí 41,7 milionu korun včetně DPH,“ popsal rekonstrukci náměstek pro oblast dopravy a životního prostředí Michal Vozobule.
Plzeň zrekonstruovala tramvajovou trať v celé délce Solní ulice, od křižovatky s náměstím Republiky po křižovatku Solní x sady Pětatřicátníků. V konstrukci tramvajové trati město nově použilo místo velkoplošných panelů pevnou jízdní dráhu s pružným upevněním na plastových podkladnicích. „Namísto svršku z betonových panelů je dlážděný kryt kolejí, čímž dochází k vizuálnímu sjednocení povrchů tramvajové trati a vozovky. Pro zhotovení hmatných prvků pro nevidomé a slabozraké město použilo přírodní žulovou dlažbu,“ doplnila technická náměstkyně Andrea Fojtíková ze Správy veřejného statku města Plzně, která rekonstrukci zajišťovala.