„Škodovka dodá kompletní elektrovýzbroj a zajistí finální montáž vozidel,” říká obchodní manažer Škody Electric Pavel Kuch a dodává: „Trolejbusy obsahují velké množství inovativních řešení, které slouží ke zvýšení komfortu a bezpečnosti cestujících. Díky bateriím pro plnohodnotný nezávislý pojezd vozidlo ujede až 11 kilometrů bez trolejového vedení. Baterie budou nabíjeny během jízdy na trakci v takzvaném módu 'in motion charging' neboli dynamickým nabíjením za jízdy. Součástí trolejbusů bude i výbava, která zajistí tepelný komfort v severských klimatických podmínkách – ta zahrnuje například dodatečnou izolaci bočních stěn, stropu a podvozku v oblasti podběhů kol a dvojitá boční okna. Vozidla budou také přizpůsobena k použití sněhových řetězů.“
Trolejbusy budou také vybaveny kamerovým systémem složeným z kamer monitorujících interiér vozidla, kamer v prostoru dveří, kamer pro couvání a kamery na střeše pro sledování sběrače. Nad všemi dveřmi bude nainstalován automatický systém počítání cestujících. Vozidla mají plnohodnotnou klimatizaci celého vozu, nebo informační systém se dvěma velkoplošnými obrazovkami a hlasovým oznámením o zastávkách. Kloubové nízkopodlažní trolejbusy o délce 18 metrů budou vybaveny asynchronním trakčním motorem o výkonu 250 kW. Finálním dodavatelem bude firma Solaris Bus & Coach S. A.
Druhé největší město Norska, Bergen, nazývané „brána fjordů“, zapsané na seznamu světového kulturního dědictví UNESCO, je jedním z pouhých dvou v celé Skandinávii, kde cestujícím v hromadné dopravě slouží trolejbusy. „Druhý trolejbusovým provozem disponuje švédská Landskrona, kde také jezdí trolejbusy se systémem z plzeňské Škodovky,” upozorňuje obchodní manažer Škody Electric. Pro plzeňskou Škodovku se jedná o návrat na norský trh – v Bergenu bylo v letech 1972-86 provozováno dvacet trolejbusů Škoda 9 Tr.