„Zatím jsme zákazníkovi předali první čtyři vozy, s dopravcem jsme také spolupracovali na proškolení řidičů,“ sdělil obchodní manažer Škody Electric Radek Kapr. Využití tohoto typu trolejbusů s bateriemi není podle něj omezeno jen na trolejovou síť a jejich nasazení je tedy značně flexibilní.
Trolejbus Škoda 30 Tr je dvanáctimetrový třídveřový trolejbus, jehož veškerá elektrovýzbroj je uložena v kontejneru na střeše vozidla. Komfort cestujících zvyšuje plná nízkopodlažnost vozidla a snazší nástup a výstup pasažérů je usnadněn pomocí tzv. kneelingu, kdy se trolejbus nakloní až k hraně chodníku. Pohodlí při jízdě trolejbusem zlepšuje také výkonný systém vytápění i přehledný informační systém.
Škoda Electric dodává nové trolejbusy nejen pro řadu českých měst – například Teplice, Plzeň, Ústí nad Labem, České Budějovice, Pardubice, Brno, Opavu, nebo Ostravu – ale i pro města v zahraničí, jako maďarskou Budapešť, Kluž v Rumunsku, Bergen v Norsku nebo Limoges a St. Etienne ve Francii.