"Za jistých okolností může dojít k situaci, kdy se kryt motoru uvolní a posune se blíže k rozpáleným částem motoru. Tím může dojít k jeho tepelné deformaci a v krajních případech dokonce k požáru," uvedl mluvčí Škoda Auto Pavel Jína s tím, že servisní technik při úkonu kryt odstraní. Vzhledem k aktuálním omezením výrobních kapacit totiž není možné kryt vyměnit za nový. V České republice se svolávací akce týká 2 028 vozů. Jedná se především o modely Suberb, Octavia, Kodiaq a Karoq. Konkrétně jde o vozy vyrobené od roku 2020 a vybavené motorem 2.0 TSI evo.
Automobilka Škoda Auto svolává v Česku do servisu také asi 1000 plug-in hybridních vozů Superb, Octavia iV a Octavia RS iV. V extrémním případě hrozí zahoření vozu od baterie. Žádný takový případ ale Škoda zatím neeviduje.