"S přibývajícím časem jsem čekal postupné odstraňování různých chyb a nedokonalostí. Opak je pravdou. Čím dál častěji slýchám stížnosti na kvalitu nového dopravce jak od samotných cestujících, tak i od představitelů jednotlivých obcí, na které se jejich obyvatelé obrací. Mám konkrétní případy z Kyšic, Červeného Hrádku, z nástupního terminálu v Šumavské či z CANu. Týkají se neznalosti tras a zastávek, neznalosti místopisu, vybírání nesprávného jízdného, nekonaných spojů," uvedl Zarzycký.
Příčina je podle Zarzyckého jednoznačně v informacích. "Máme dnes v kraji nový a kvalitní vozový park, ale nemáme dostatečně kvalitní personál. To deklasuje úspěch celého projektu. Řidiči nejsou dostatečně proškoleni a vybaveni odpovídajícím množstvím informací, které jsou zcela nezbytné pro poskytování veřejné dopravy v dané lokalitě," podotkl s tím, že ho samotného tato změna k horšímu mrzí o to více, že dopravní podniky byly nuceny z důvodu rozhodnutí Plzeňského kraje některé linky opustit a tato negativní změna jde již zcela mimo její kompetence. "Škoda, že organizační složka celého projektu v přípravné fázi selhala. A nelze se jednoduše zbavit odpovědnosti přenesením na vysoutěženého dopravce. Výsledný neúspěch totiž dopadá na běžné cestující, kterým je oprávněně jedno, kdo stojí za zhoršením poskytované služby. Projekt takovéhoto rozsahu si zaslouží významně důkladnější přípravu, která v tomto případě neproběhla. Každý den vidím v PMDP, co práce a úsilí je za kvalitou, kterou zaměstnanci této společnosti poskytují. A jakékoli ošizení, či úspory na nesprávném místě pak negativně dopadají na koncového zákazníka," dodal Zarzycký.