Nový železobetonový most má na obou stranách zábradlí. Z původních devíti metrů se most prodloužil na téměř 23 metrů a rozšířil ze zhruba sedmi metrů na téměř 9,5 metru. V Prášilech se silničáři pustili do práce v polovině dubna. Akce zahrnovala zbourání starého mostu a postavení nového. Silnice třetí třídy byla kvůli tomu úplně uzavřena do konce srpna.
Do oprav šumavských silnic investoval kraj v minulých letech stamiliony korun. Letos se například otevřela po více než roční opravě důležitá silnice pro přístup na Šumavu. Více než pětikilometrový úsek silnice druhé třídy podél řeky Otavy mezi Radešovem a Dlouhou Vsí opravil kraj za 266 milionů, 85 procent nákladů pokryla dotace EU. Silnice je důležitou dopravní spojkou s bavorskou stranou Šumavy ze Sušice přes Kašperské Hory na Modravu.
Významnou opravenou šumavskou cestou byla také silnice třetí třídy ze Srní přes Modravu na Filipovu Huť až k hranicím kraje v turisticky atraktivní části Šumavy. Oprava 13,3 kilometru dlouhého úseku trvala na etapy tři roky a stála přibližně 130 milionů korun.