Rekonstrukce probíhala od poloviny dubna. Během ní došlo ke kompletní výměně konstrukčních vrstev s částečnou sanací a rozšířením v některých nevyhovujících místech. "Kromě toho byly opraveny přilehlé sjezdy včetně nových šikmých čel a zatrubnění, dále kompletně vyměněn propustek v místě vyústění této komunikace na hlavní tah Plzeň – České Budějovice. V celém úseku došlo po obou stranách k reprofilaci příkopů a dosypání krajnic s osazením nových směrových sloupků," popsal ředitel plzeňské pobočky Ředitelství silnic a dálnic Zdeněk Kuťák.
Povrch vozovky byl podle Kuťáka opatřen kvalitnější vrstvou z mastixu s podrcením a novým vodorovným značením. "Zároveň došlo v důsledku úpravy šířkových poměrů ke směrovému oddělení jízdních pruhů a tím i zvýšení bezpečnosti provozu," dodal Kuťák. Práce na uvedeném úseku se podle něj podařilo dokončit s předstihem a do plného provozu mohla být stavba předána ve čtvrtek 21. května v odpoledních hodinách.