Nové vratné kelímky budou k dostání ve dvou variantách. Na první z nich je vyobrazená Doosan Arena, na druhé Lukáš Hejda s Joelem Kayambou.
Na své si navíc přijdou také sběratelé suvenýrů, protože kelímky nemusí nutně vracet. Fanoušci, pro které bude mít sběratelskou hodnotu a budou si ho chtít ponechat, mohou kelímek zakoupit nejen ve všech stáncích s občerstvením, ale také ve fanshopu či na eshopu.
"Viktoria tímto krokem přispívá k celosvětovému trendu. Vratné kelímky jsou jednoznačně větším komfortem pro všechny návštěvníky a navíc napomáhají ke zlepšení životního prostředí. Klub doufá, že se díky tomu na stadionu a v jeho okolí bude objevovat čím dál méně jednorázového plastu. A samozřejmě se zvýší i pohodlí fanoušků, kteří budou mít svůj oblíbený nápoj konečně v pevném kelímku," uvedl mluvčí klubu Václav Hanzlík.
Pro permanentkáře FC Viktoria Plzeň starší 18 let je navíc na sobotu 22. února (duel s Příbramí) připravena speciální odměna za věrnost. Do nového kelímku dostanou jedno pivo Gambrinus zdarma. Stačí tak zaplatit pouze kelímek za vratnou zálohu 50 Kč.