Přehledný, intuitivní a technicky kvalitní web
Při tvorbě jakéhokoliv webu je důležité nezanedbat přípravnou fázi, už zde se totiž může přijít na mnoho zajímavých myšlenek a ušetřit tak peníze zadavatele. V případě zásahů během pokročilejších fází (v testování nebo už v ostrém provozu) může být úprava mnohem složitější a zároveň i nákladnější. Společnost Agionet je se svými zkušenostmi stálicí na trhu tvorby webdesignu, díky čemuž je schopná poradit, analyzovat, připravit podklady nebo obsah části či celého webu.
Část klientů přichází s propracovaným, kvalitním zadáním, a tak je možné velkou část z fáze příprava a třeba i část z bloku design zcela přeskočit. Naopak, velmi často přichází klient pouze s ideou a náznakem toho, čeho by chtěl dosáhnout. V takovém případě je vhodné společně sepsat stručné zadání, vypracovat realizační studií tvorby webu a nejlépe i studii budoucí výnosnosti projektu a marketingový návrh (záleží na velikosti a zaměření projektu).
Zkušení tvůrci svým klientům představí navržený grafický design, který se nejprve konzultuje prostřednictvím skici (wireframe), kde se ladí rozložení informačních a orientačních prvků. Až následně se řeší barevnost a grafické prvky. Na větších projektech je rovněž velice důležité zaměřit se na UX (user experience), aby byl budoucí návštěvník webu vedený na správná místa a celkově se mu na webových stránkách dobře pohybovalo / orientovalo.
Realizační fáze obsahuje vlastní implementaci grafiky do budoucích webových stránek, někdy programování, ale u prezentačních webů s administrací se jedná spíše o sestavování komponent a modulů v rámci redakčního systému Joomla!. Naopak projekty, které se tvoří zadvateli tzv. "na míru" a slouží více pro jeho organizační, výrobní či logistickou činnost jsou v této fázi především o programování. Aby dílo dopadlo co nejlépe, i zde je vhodné zapojit zadavatele v rámci agilního vývoje.
Po dokončení všech prací na vývoji webu a jeho umístění na produkční server práce tvůrců na webu nekončí, nastává totiž další důležitá fáze = správa a propagace. Následná péče musí webu pomoci, aby se prosadil mezi konkurencí na internetu, této oblasti se říká SEO a jedná se o velice rozsáhlé činosti, a to jak na vlastním webu, tak v oblasti Internetu, kde se vlastně jedná o propagaci, reklamu, tvorbu backlinků apod. Zabezpečení provozu webů je stejně důležité jako aktualizace komponent, inovace a rozšiřování webu obsahově i funkčně. Zabezpečení a pravidelné aktualizace webů jsou rovněž součástí služeb, které nabízí společnost Agionet.
Je možné pomoci již existujícícm webům?
Nechali jste si vytvořit webové stránky a očekávali jste, že všechno pak už půjde samo? Tak to bohužel nefunguje, mít vlastní web zdaleka nestačí. Úspěšný portál musí dobře fungovat, být navštěvovaný a vydělávat vám peníze. Každý web vyžaduje vyladění kvalitního a pro návštěvníky poutavého obsahu, důkladnou a komplexní optimalizaci webu na rychlost načítání, responzivní zobrazení, technické SEO a nejlépe i SEO offpage (propagaci a zpětné odkazy). Toto vše je často možné zrealizovat i do již existujícího webu, ale je potřeba pečlivě zhodnotit, zda se to ještě vyplatí.
Potřebujete web, který funguje a vydělává? Více informací o tvorbě v oblasti webdesignu na stránkách agionet.cz.
PR