Podle technického ředitele Správy a údržby silnic Plzeńského kraje Martina Víta je největší změna v tom, že oproti provizornímu nájezdu z Chebské ulice, který byl umístěn v odbočovacím pruhu před mostem, nyní řidiči most podjíždějí a za ním odbočují vpravo ve směru jízdy. "Napojí se tak na vozovku směrem do Skvrňan a na Bory nebo na přivaděč k dálnici D5 na Norimberk či Prahu. Zatím je samozřejmě možné využívat pouze tento směr, protože pokračují práce na estakádě, která překlenuje nivu řeky Mže a napojuje se na komunikaci vedoucí ke Karlovarské ulici,“ uvedl.
Celý tento důležitý silniční uzel včetně přemostění vyšel na 100 milionů korun. "Je to jakási ochutnávka pro řidiče, jak bude celý okruh vypadat. Proto jsme se rozhodli pustit tuto část, přestože byla hotová o půl roku dříve, než byl plán,“ říká náměstek hejtmana pro oblast dopravy Pavel Čížek.
Podle Pavla Čížka byla stavba náročná rozsahem stavebních prací, prostorem, kde byla například pokládána estakáda, která se zakládala v údolí řeky Mže, nebo také komplikacemi s lidskými zdroji a nedostatkem některých materiálů na celosvětovém trhu, jako je ocel nebo izolační materiály. Přesto stavba nebude zásadně dražší. „Půjde především o objednané vícepráce, což ale nejsou zásadně vysoké částky,“ doplnil Čížek.
Celý obchvat by mohl být podle předpokladů otevřený v únoru příštího roku. Po jeho zprovoznění budou řidiči z opačného směru od Křimic obdobným způsobem najíždět na most, pokud budou chtít pokračovat ve směru na Karlovy Vary.