Spolupráce organizátorů Movemberu s dopravními podniky odstartovala v předloňském roce a měla velmi dobré ohlasy. Zapojená města k podpoře projektu přistupují individuálně a využívají své běžné komunikační kanály. Kromě knírů na vozech budou v jednotlivých městech k vidění i další grafické materiály, a to nejen ve vozidlech a v jejich interiérech, ale také například na sociálních sítích, webových stránkách či zákaznických centrech.
Spolupráci napříč republikou zastřešilo opět Sdružení dopravních podniků ČR. V letošním roce se do akce zapojilo více než deset dopravních podniků. V Plzni vyjede celkem 60 vousatých vozů všech tří trakcí. Jednotlivé dopravní podniky chystají například i soutěže o nejkrásnější knír pro své zaměstnance, finanční sbírky a vnitropodnikovou osvětu.
Do osvětové kampaně se zapojuje řada zemí, Česká republika prostřednictvím Nadačního fondu Muži proti rakovině, který se od svého vzniku v roce 2012 snaží zlepšit povědomí o nutnosti preventivních prohlídek mužských pohlavních orgánů. Nadační fond Muži proti rakovině podporuje výzkumné projekty a rozvoj léčby urologických nádorů, šíří osvětu v této oblasti a pomáhá získat finanční zdroje na nákupy přístrojového vybavení pro léčbu onkologických pacientů. Rakovina prostaty je přitom jedním z nejvíce asymptomatických druhů rakovin.