„Cílem naší spolupráce se značkou Horsefeathers bylo podnítit Plzeňany k tomu, aby stejně jako v roce 2015, vyjádřili svou náklonnost k Plzni. Prodej pořád pokračuje, přičemž my nyní předáváme první část výtěžku, který je úžasný i vzhledem k tomu, že na prodeje má velký vliv uzavření obchodů. Plzeňáci ukázali, že chtějí podpořit dobrou věc. A podporovat ji mohou i nadále,“ řekl primátor Martin Baxa. V roce 2015 se oblečení COPATUTOJE stalo hitem. Tento ikonický produkt vzešel ze spolupráce značky Horsefeathers a Plzně, jež tehdy nesla titul Evropské hlavní město kultury 2015. Kolekce produktů s typickým plzeňským nářečím tehdy provázela Plzeňany po celý rok.
Nová kolekce obsahuje několik edic, které se na trh dostávají postupně. Zakoupením produktu zákazník přispívá předem danou částkou na transparentní účet, výtěžek je určen právě Onkologické a radioterapeutické klinice Fakultní nemocnice Plzeň. „Velmi si tohoto daru vážíme a děkujeme všem, kteří koupí výrobků se značkou Horsefeathers přispěli k tak vysoké částce. Žijeme ve složité době a z důvodu složité epidemiologické situace nastavujeme nové postupy. Rádi bychom tyto finance použili na nákup technologie, která napomůže ke zvýšení bezpečnosti a k lepší epidemiologické kontrole," prohlásil přednosta kliniky Jindřich Fínek.
S tímto souhlasí i ředitel Fakultní nemocnice Plzeň Václav Šimánek. „Akci COPATUTOJE podporovalo mnoho zaměstnanců naší nemocnice, loga jsou viditelná na mnoha místech. Mnoho Plzeňáků a dalších lidí z okolí svým nákupem pomohlo tomu, že ještě více budeme moci bojovat s virem, který svírá naši zemi skoro rok. Všichni doufáme, že toto těžké období brzy skončí a nákup nové technologie bude určitou jistotou i pro budoucnost," doplnil.