Škodovka také zajistila finální montáž a odzkoušení vozidel v Plzni. "Jedná se o moderní dvanáctimetrové trolejbusy v nové karosérii Solaris. Vozy budou plně klimatizované, vybavené kamerovým systémem a inovovaným systémem osvětlení interiéru. Vozidla jsou také vybavena bateriemi, díky kterým mohou sloužit i v místech bez trolejového vedení. Baterie se následně zpětně dobíjejí během jízdy na troleji,“ vysvětluje obchodní manažer Škody Electric Pavel Kuch.
Trolejbusy budou jezdit na bateriový pohon nejčastěji úseky v délce zhruba 10 kilometrů. Vozy ale ve výjimečných případech dojedou až 20 kilometrů.
První část flotily dorazila do Francie koncem roku 2019. "Další dodávky budou rozloženy během let 2020 až 2022,“ říká manažer projektu Oldřich Husa ze Škody Electric. V současnosti jsou ve Francii pouze čtyři města, ve kterých jezdí trolejbusy, a to Lyon, Nancy, Limoges a Saint-Étienne. Další města ve Francii v příštích letech plánují návrat těchto ekologických vozidel.