Výpravní budova v Horšovském Týně se nachází v podhůří Českého lesa. Byla postavena v roce 1893 a od té doby neprošla výraznější obnovou. "V rámci prací došlo k výměně všech oken a dveří, dále k opravě fasády, vnitřních prostor pro zaměstnance Správy železnic a čekárny pro cestující. Dělníci provedli výměnu střešní krytiny včetně tesařských a klempířských prvků, součástí úprav byla rovněž kompletní oprava rozvodů elektroinstalace, kanalizace, vody a topení," popsala Nela Friebová ze Správy železnic.
Čekárna pro cestující a prostor nástupiště pod peronním přístřeškem byly osazeny novým orientačním systémem a mobiliářem v podobě laviček, odpadkových košů a stojanu na kolo. Přístup do čekárny je nově bezbariérový.
U výpravní budovy byla provedena oprava zpevněných ploch pod přístřeškem a u vstupu na nástupiště. "Dále probíhaly terénní úpravy, odstranění dřevěných přístřešků a oprava oplocení," doplnila Friebová.
Podle náměstka hejtmana pro dopravu Pavla Čížka dojde ještě na nádraží k osazení informačního systému v jednotném designu tak, aby světelné tabule zahrnovaly nejenom vlaky, ale i návazné autobusy. Objednáváme jako kraj i vytápěnou čekárnu, která by měla poskytovat dobrý komfort cestujícím,“ doplnil.
V Plzeňském kraj již byly opraveny budovy na nádražích Poběžovice, Domažlice město, Plasy, Starý Plzenec, Nemilkov, Hrádek u Sušice, Železná Ruda-Alžbětín, Velké Hydčice, Hostouň, Nezvěstice, Kařízek, Staňkov, Žihle, Horažďovice, Sušice, Blovice, Kolinec, Nýrsko, Pačejov a Mladotice. Naplno běží práce ve stanicích Plzeň hl. n., Planá u Mariánských Lázní, Tachov a Přeštice.