Počet míst pro kamiony se více než zdvojnásobil, a to na úkor pozic pro osobní auta. Podle ŘSD zbyla na pravé straně odpočívadla ve směru na Německo 44 stání pro osobní vozy. To je necelá polovina proti původnímu stavu, ale počet míst pro kamiony se zvedl z 32 na 67. V levé části v opačném směru dálnice se snížil počet pozic pro osobní auta na 49 a míst pro náklaďáky je 68 proti původním 31. Na D5 je dlouhodobě velký převis poptávky po stáních pro kamiony.
Rekonstrukce zahrnuje nové povrchy, osvětlení, dětské hřiště a místo pro nové nonstop toalety spravované ŘSD, které budou stát do roka. Dosud chodí řidiči na WC na benzinku. "Během několika měsíců nainstalujeme telematický systém pro sledování obsazenosti včetně navádění na volná místa. Bude to premiérový projekt na síti ČR," uvedl mluvčí ŘSD Jan Rýdl. Řidiči budou hned na vjezdu vědět, kde jsou volná místa, a dají vědět kolegům. Kamerový dohled plochy doplní ŘSD do dvou let. "Osadíme jím všechny kapacitní odpočívky. Kromě bezpečnosti bude přesně mapovat a on-line zobrazovat řidičům kamionů, jaká je kde volná kapacita," řekl Rýdl.
Cena stavby s více než dvacetiletou životností byla 162 milionů Kč bez DPH. Místo pro zastavení, odpočinek, tankování a občerstvení je na dálničním obchvatu Plzně, který byl zprovozněn v roce 2004.