Od čtvrt na devět do půl desáté probíhal za velkého zájmu diváků příjezd vozidel a jejich přejímka. Po desáté dopoledne začal u zámku start vlastní Jízdy. Přes sto posádek vyrazilo na trasu Stodskem a Přeštickem. Po obědě navštívili účastníci expozici augumentačniho skladu a před 14:00 vystavili svá vozidla v parku pro veřejnost. V době výstavy vozidel současně probíhaly prohlídky zámku a nechyběl ani kulturní program a občerstvení.
Protože se jednalo o přátelské setkání, nebyli vyhlašováni vítězové jízdy, ale byla oceněna nejstarší vozidla. Mezi motorkami zvítězil stroj z roku 1913, mezi automobily vůz z roku 1911 značky Hupmobile, který se vyráběl v Detroitu mezi roky 1909 - 1939. Ceny předal starosta Křimic Vít Mojžíš. Každý účastník obdržel pamětní plaketu.
Jízda Jiřího Kristiána Lobkowicze je určena pro vozidla a motocykly do roku výroby 1980 včetně a pro kabriolety do roku výroby 1993 včetně. Výstava historických vozidel je již tradiční akce veteránistů Classic Car Club Plzeň.
Jiří Kristián Lobkowicz (do roku 1918 z Lobkowicz) byl český šlechtic příslušník mělnické větve rodu Lobkowiczů a český automobilový závodník. Narodil se 22. února 1907 v Turnově. 8. září 1925 složil zkoušku z řízení automobilového vozidla. Na závodních okruzích a v závodech do vrchu se objevil v roce 1928. V letech 1928–1932 se zúčastnil asi jen 15 závodů. Lobkowicz náležel do generace závodníků o něco mladších, než byla legendární Eliška Junková. Jeho vrstevníkem byl Bruno Sojka a nerozlučnou dvojici tvořil se Zdeňkem Pohlem. Aby před rodiči utajili své prvé starty na závodech, zapisovali se do startovních listin pod krycími jmény, Lobkowicz jako HÝTA, Pohl jako BAŠUL. Jiří Kristián Lobkowicz zemřel 22. května 1932 ve věku 25 let a 3 měsíců v nemocnici Sct. Hildegard v Berlíně, kam byl převezen po havárii během automobilového závodu.