Před druhou hodinou odpoledne se vozidla vyrobená do roku 1945 shromáždila u Procházkova ústavu a poté v koloně projela trasu tehdejšího závodu do Třemošné k poště, kde se uskutečnila přibližně hodinová výstava pro veřejnost. Kolem 15:30 konvoj přejel na Boleveckou náves. Zde bylo v místní restauraci pro posádky připraveno promítání dobových filmů ze závodů na Lochotíně v letech 1914, 1924, 1937 a 1949 a byly vystaveny unikátní fotografie Elišky Junkové ze soukromé sbírky. Řidiči dvou desítek starých automobilů a 15 motocyklů obdrželi pamětní plaketu.
Eliška Junková uskutečnila svůj první závod jako samostatná závodnice 7. září 1924 v závodě Lochotín – Třemošná ve věku 23 let. Startovala s vozem Bugatti 29/30 a v kategorii cestovních vozů o obsahu 2l závod vyhrála, v celkovém pořadí skončila čtvrtá. Její manžel Čeněk Junek, tehdy již zkušený závodník, vyhrál se speciálem Bugatti 35 kategorii závodních vozů o obsahu 2l a v celkovém pořadí se umístil jen dvě příčky před Eliškou. Tento závod odstartoval krátkou, ale oslnivou kariéru Junkové.
Elišce se dařilo kompenzovat omezené fyzické možnosti své drobné postavy lepší závodnickou inteligencí a důmyslnou technikou ovládání vozu. Tím dosáhla věhlasu v očích předních závodníků a konstruktérů závodních automobilů nejen té doby.