Uživatele Plzeňské vstupenky čeká nejen nový vzhled a zjednodušený nákupní proces, ale také informační ikony, které nově zobrazují délku představení, čas přestávky nebo možnosti bezbariérového přístupu. „Kromě nového vzhledu a spuštění nových funkcí jsme se zaměřili i na technologické úpravy. Díky moderní technologii, která je tvořena přímo na míru pro webové stránky Plzeňské vstupenky dokážeme zajistit stabilitu a rychlost stránek,“ uvedl předseda představenstva PMDP a první náměstek primátora Roman Zarzycký. Podle něj tak budou webové stránky fungovat bez problémů i při větší návštěvnosti, ke které dochází například při spuštění prodeje vstupenek na fotbalové zápasy Viktorie Plzeň.
Jen za první pololetí letošního roku navštívilo webové stránky Plzeňské vstupenky více než 175 tisíc uživatelů a bylo prodáno téměř 70 tisíc vstupenek.