"Je pro mě i mou společnost ctí, že se stáváme součástí příběhu tohoto klubu a jednoho z mála klubů v České republice, který se může chlubit tolika úspěchy a tak silnou fanouškovskou základnou. Podpora sportu a podpora jednotlivců a týmů, kteří píší výjimečné sportovní příběhy, byla od počátku klíčovým pilířem naší strategie. Při rozhodování o naší první partnerské smlouvě v České republice pro nás byla Viktoria Plzeň jasnou volbou. Vážíme si týmového duchu, který Viktoria má. Na světě je málo takových týmů," uvedl obchodní ředitel společnosti Kaizen Gaming Julio Iglesias Hernando.
Podle generálního manažera a majitele Viktorie Plzeň Adolfa Šádka se chtějí Západočeši prezentovat jako evropský klub nejen na hřišti, ale i na poli obchodním a marketingovým. "Tohle partneství nám k tomuto cíli pomůže. Je to pro nás nesmírně důležité i z hlediska ekonomické stability klubu," uvedl. Částku, která na západ Čech bude putovat, nechtěl Šádek komentovat. Neoficiální informace ale hovoří o částce minimálně 30 milionů korun ročně. "Nebudu přesně zmiňovat, ale je to pro nás zásadní a dlouhodobá spolupráce a pro rozpočet klubu určitě ne zanedbatelná. Navíc nekončí tím, že sem budou chodit peníze, je naplánováno spoustu akvizicí pro fanoušky. Teprve se nám obzory budou otevírat," podotkl Šádek.
Obchodně-marketingový ředitel Viktorie Plzeň Jaromír Hamouz potvrdil, že se jednání se společností podařilo dotáhnout k úspěšnému konci v průběhu předkol Ligy mistrů. "Pro nás je to velmi specifické, že jsme první na českém sportovním trhu. Hodně jednání probíhalo online. Spojujeme se s firmou, která je velmi aktivní, je to extrémně zajímavá spolupráce," dodal.
Dneska to není v topu, ale od září jsme ve skvělé finanční kondici. Ale nic to nebude měnit na způsobu práce mé i mých kolegů. To, že jsme se dostali do Ligy mistrů, tak nám umožňuje větší klid na práci. Ale uričtě nebudeme slevovat ze svých požadavků. Žádná párty se nekoná. Budeme ekonomicky stabilní a na české poměry i silní, tak budeme mít činnost založenou tak, jak jsme jí měli.
Kaizen Gaming sponzoruje prostřednictvím společností Betano a Stoiximan některé z největších fotbalových klubů v Evropě a Latinské Americe. Patří mezi ně například ´Los Tres Grandes´ v Portugalsku ve složení FC Porto, Sporting Lisabon a SL Benfica, řecké týmy Olympiakos, Panathinaikos a PAOK FC nebo Fluminense a Atlético Mineiro v Brazílii.