„V roce 2015 se oblečení COPATUTOJE stalo hitem. Tento ikonický produkt vzešel ze spolupráce značky Horsefeathers a našeho města, jež tehdy neslo titul Evropské hlavní město kultury 2015. Kolekce produktů s typickým plzeňským nářečím nás provázela po celý rok a spojila nejen obyvatele Plzně, ale i její fanoušky a příznivce. Naši Plzeň se snažíme prezentovat jako zajímavé, hrdé město, které je kreativní a žije osobitým stylem. Důležitá je pro nás také podpora místních firem. Tento projekt, k němuž jsme se nyní jako město opět přihlásili, má navíc další rozměr, chce pomáhat,“ uvedl primátor města Plzně Martin Baxa.
Koupí výrobku s logem #COPATUTOJE získá zákazník nejen legendární produkt, ale zároveň přispěje jednoznačně definovanou částkou na transparentní účet a podpoří tak práci zdravotnického personálu Onkologické a radioterapeutické kliniky Fakultní nemocnice Plzeň.
„Velmi si této aktivity vážíme. V této nelehké době, kdy se veškerá pozornost upírá na pandemii koronaviru, musíme myslet i na ostatní pacienty, hlavně na ty nejvíce nemocné a ohrožené. Každý člověk zná někoho ve svém okolí, kdo prodělal onkologickou léčbu a všichni si uvědomujeme, jak může být toto období náročné nejen po tělesné stránce, ale i z hlediska duševního zdraví. Děkujeme všem, kteří tuto akci podpoří a zároveň i značce Horsefeathers a městu Plzeň,“ zareagoval Václav Šimánek, ředitel Fakultní nemocnice Plzeň.
Každý, kdo bude hrdě nosit oblečení s nápisem #COPATUTOJE, se automaticky stává reprezentantem myšlenky spjaté s celým projektem, tedy jeho ambasadorem. Připojí se k oficiálním ambasadorům, jimiž už se stali herec, divadelník a loutkař Petr Forman, cestovatel a horolezec Jan Tráva Trávníček, moderátor Jiří Pelnář, choreograf a tanečník Ondřej Baumrukr, básník, slamer, moderátor, hudebník a pedagog Filip Koryta a Dr. Filipitch nebo porodní asistentka Michaela Malotínová. Stát se ambasadorem může každý, kdo zakoupí produkty a podpoří sdílení jejich příběhu na sociálních sítích s použitím hashtagu #COPATUTOJE.
Kolekce bude oproti první sezoně širší. Obsahuje několik edic, které se na trh dostanou postupně v několika vlnách. Částka 50 korun z prodeje například kšiltovky, kulichu nebo trička s nápisem #COPATUTOJE bude průběžně vkládána na transparentní účet 123-808660247/0100 vedený u Komerční banky. Sledovat jej bude možné po celou dobu trvání projektu. Produkty #COPATUTOJE je možné zakoupit na e-shopu go.horsefeathers.cz/copatutoje. Po rozvolnění koronavirových opatření budou k dispozici i v kamenných obchodech.