V úseku od Bolevecké ulice došlo k odstranění původní konstrukce chodníku (panelové bloky, asfalt, štěrk) a následně byly jako povrch chodníku použity vyzískané tramvajové betonové panely. "Původní šířka chodníku 1,2 metru byla provedenou úpravou rozšířena na 2,2 metru. Délka tohoto upraveného úseku je 89 metrů," uvedl Martin Lukeš ze Správy veřejného statku města Plzně.
V úseku směrem od vysokoškolských kolejí v Bolevecké ulici byl použitý stejný typ betonových panelů o šířce 2,2 metru. "Provedenou úpravou byla překlenuta terénní úžlabina, kde po deštích zůstávala rozsáhlá vodní plocha, která znesnadňovala přístup chodců," podotkl Lukeš s tím, že délka tohoto upraveného úseku je 63 metrů.
Součástí stavby byla úprava zeleně a její následná regenerace v plochách zasažených stavbou.